18 Mart 2012 Pazar


Alışık Olmadığımız Bir Ders: Sosyal Medyada Marka Yönetimi

Bu dönem, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Tasarımı Ve Yönetimi 3.sınıf öğrencisi olarak farklı bir deneyim yaşıyorum. Fakültemde geride bıraktığım 6 dönem boyunca aldığım derslerin, tamamı için diyemesem de, büyük bir çoğunluğu için ‘at çöpe gitsin’ tabirini kullanabilirim. Ve bu dersleri bize şart koşulan gerekli kredi limitini doldurmak için almak zorundayım. Ama bu dönem ilk defa yoklamadan kalma kaygısı taşımadan ve istekle katıldığım bir ders imkanı sunuldu bizlere. Bölümümüzden 2010 yılında mezun olan ve şuan Coca-Coca TR’de Sosyal Medya Uzmanı olarak çalışan Eren CANER öğretiminde ‘Sosyal Medyada Marka Yönetimi’nin inceliklerini görüyoruz. Zamanımız kısıtlı. Toplam ders haftamız 14 hafta. Bundan dolayı Hocamız Eren CANER, nokta atışlar ile tamamen sonuç odaklı işliyor dersleri. Bu blogda elimden geldiğince gördüğümüz konuları haftalık olarak sizlerle paylaşmaya çalışacağım. İlk haftanın konuları Web 1.0 – Web 2.0 – Web 3.0 ve sosyal medyadaki platformlar. Yakın zamanda ilk haftanın yazısını blogta bulabilirsiniz. Selamlar.

Ramazan Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder