Alışık Olmadığımız Bir Ders: Sosyal Medyada Marka Yönetimi
Bu dönem, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim
Tasarımı Ve Yönetimi 3.sınıf öğrencisi olarak farklı bir deneyim yaşıyorum. Fakültemde
geride bıraktığım 6 dönem boyunca aldığım derslerin, tamamı için diyemesem de, büyük
bir çoğunluğu için ‘at çöpe gitsin’ tabirini kullanabilirim. Ve bu dersleri
bize şart koşulan gerekli kredi limitini doldurmak için almak zorundayım. Ama
bu dönem ilk defa yoklamadan kalma kaygısı taşımadan ve istekle katıldığım bir
ders imkanı sunuldu bizlere. Bölümümüzden 2010 yılında mezun olan ve şuan
Coca-Coca TR’de Sosyal Medya Uzmanı olarak çalışan Eren CANER öğretiminde ‘Sosyal
Medyada Marka Yönetimi’nin inceliklerini görüyoruz. Zamanımız kısıtlı. Toplam
ders haftamız 14 hafta. Bundan dolayı Hocamız Eren CANER, nokta atışlar ile
tamamen sonuç odaklı işliyor dersleri. Bu blogda elimden geldiğince gördüğümüz
konuları haftalık olarak sizlerle paylaşmaya çalışacağım. İlk haftanın konuları
Web 1.0 – Web 2.0 – Web 3.0 ve sosyal medyadaki platformlar. Yakın zamanda ilk
haftanın yazısını blogta bulabilirsiniz. Selamlar.
Ramazan Durmuş
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder